view_headline
Το Φαρμακείο μας

Ποιοι Είμαστε
Το ηλεκτρονικό κατάστημα www.pharmacity.gr είναι η διαδικτυακή προέκταση του φαρμακείου Κουντουρέλλης Ι. Θεόδωρος που βρίσκεται στο κέντρο της Θεσσαλονίκης.
Το φαρμακείο μας έχει στόχο την άριστη επικοινωνία  με τους πελάτες του και την ταχύτατη εξυπηρέτηση τους.

Στο φαρμακείο μας υπάρχει μεγάλη ποικιλία δερμοκαλλυντικών, προϊόντων ομορφιάς, συμπληρωμάτων διατροφής, βρεφικών ειδών και παραφαρμακευτικών προϊόντων σε πολύ προσιτές τιμές σε όλα τα είδη.

 

Η ιστοσελίδα μας στοχεύει στην καλύτερη εξυπηρέτηση σας, με τα ασφαλέστερα πρότυπα συναλλαγών σε συνεργασία με την Alpha Bank.

 

Για οποιαδήποτε απορία ή παρατήρηση, η ομάδα του φαρμακείου μας είναι στην διάθεση σας.

 

Καλώσορίσατε, θα χαρούμε πολύ να σας εξυπηρετήσουμε!

view_headline
Νομός

Θεσσαλονίκη

view_headline
Όροι Επιστροφών

Επιστροφές Προϊόντων



Για επιστροφή λάθος προιόντος με υπαιτιότητα δική σας καλείτε τη Γενική Ταχυδρομική στο 210 4851100 και μας στέλνετε το δέμα στην παρακάτω διεύθυνση με χρέωση παραλήπτη. (Σε περίπτωση αποστολής με άλλη εταιρεία ταχυμεταφορών, το δέμα δεν θα παραληφθεί). Σε περίπτωση που η αρχική παραγγελία είχε δωρεάν μεταφορικά, τότε και η επιστροφή των προιόντων γίνεται με δική μας χρέωση. Σε περίπτωση που τα έξοδα αποστολής είχαν υπολογιστεί κατά την παραγγελία σας, τότε αναλαμβάνετε και τα έξοδα αποστολής του επιστρεφόμενου προιόντος. Σε κάθε περίπτωση καλό είναι να πρηγείται επικοινωνία με το pharmacity.gr

Αποστολή προς:

Φαρμακείο Θεόδωρος Κουντουρέλλης

Οδυσσέως 1, 54627

Θεσσαλονίκη

Τηλ:2310524055





Πολιτική επιστροφών (Δικαίωμα Υπαναχώρησης)



Επιστροφές Προϊόντων



Απαραίτητη προϋπόθεση για την επιστροφή προϊόντων είναι να έχετε στην κατοχή σας το σχετικό παραστατικό αγοράς που αποδεικνύει την συναλλαγή (π.χ, Απόδειξη Λιανικής, Τιμολόγιο Πώλησης/Δελτίο Αποστολής κ.ο.κ).



1) Ελαττωματικά Προϊόντα

Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος απευθυνθείτε στο pharmacity.gr, για την αντικατάσταση αυτού. Το pharmacity θα αντικαταστήσει το προϊόν εφόσον πληρούνται οι προϋποθέσεις του νόμου και τηρηθούν οι όροι της πολιτικής επιστροφών μας. Σε περίπτωση επιστροφής προϊόντος εφόσον ο καταναλωτής επιθυμεί ρητώς την αντικατάστασή του θα λάβει μέσω e-mail εκπτωτικό κωδικό κουπονιού ίσης αξίας για αγορά άλλου/ων προϊόντος/ων, με το οποίο μπορεί να προβεί σε νέα παραγγελία ή απλώς να αντικαταστήσει το προϊόν που επιστρέφει.



2) Δικαίωμα Υπαναχώρησης



Δικαιούστε να υπαναχωρήσετε από την παρούσα σύμβαση εντός 14 ημερολογιακών ημερών χωρίς να δώσετε οποιαδήποτε εξήγηση.



Η προθεσμία υπαναχώρησης λήγει 14 ημερολογιακές ημέρες από την επομένη της ημέρας που εσείς αποκτήσατε ή ένας τρίτος διάφορος του μεταφορέα και υποδειχθείς από εσάς απέκτησε τη φυσική κατοχή των αγαθών.



Προκειμένου να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης, οφείλετε να ενημερώσετε το Φαρμακείο μας για την απόφασή σας να υπαναχωρήσετε από την παρούσα σύμβαση με μια ξεκάθαρη δήλωση (π.χ. επιστολή που θα σταλεί με ταχυδρομείο, φαξ ή ηλεκτρονικό ταχυδρομείο). Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το υπόδειγμα (PDF) εντύπου υπαναχώρησης, χωρίς τούτο να είναι υποχρεωτικό.



Το δικαίωμα υπαναχώρησης που προβλέπεται στα άρθρα 3ε έως 3ια Ν. 2251/1994 δεν ισχύει α) στην προμήθεια αγαθών τα οποία μπορούν να αλλοιωθούν ή λήγουν σύντομα (εντός 2 μηνών και για τα οποία έχετε ήδη ενημερωθεί ότι λήγουν σύντομα). Όλα τα προϊόντα βρεφικού γάλακτος δεν επιστρέφονται, β) στην προμήθεια σφραγισμένων αγαθών τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής, και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση, γ) στην προμήθεια αγαθών που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή ή σαφώς εξατομικευμένων και δ) στην προμήθεια αγαθών τα οποία, μετά την παράδοση, λόγω της φύσης τους, είναι αναπόσπαστα αναμεμειγμένα με άλλα στοιχεία.



Για να τηρήσετε την προθεσμία υπαναχώρησης, είναι αρκετό να στείλετε τη δήλωσή σας περί άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησής σας πριν λήξει η προθεσμία υπαναχώρησης. Τα προϊόντα που αγοράστηκαν πρέπει να επιστραφούν στην αρχική τους κατάσταση συνοδευόμενα από το σχετικό παραστατικό (απόδειξη - τιμολόγιο) πώλησης.



Εφόσον η αγορά είχε γίνει με πιστωτική/χρεωστική κάρτα θα γίνεται ακύρωση συναλλαγής και αντίστοιχη ενημέρωση (πίστωση) του λογαριασμού του καταναλωτή, μέσα σε διάρκεια 14 ημερολογιακών ημερών.



ΠΡΟΣΟΧΗ: Σε κάθε περίπτωση προτού προβείτε σε οποιαδήποτε ενέργεια επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικώς στο τηλ. 2310524055 ή μέσω της ηλεκτρονικής φόρμας της ιστοσελίδας.



Συνέπειες της υπαναχώρησης

Εάν υπαναχωρήσετε από την παρούσα σύμβαση, θα σας επιστρέψουμε όλα τα χρήματα που λάβαμε από εσάς, συμπεριλαμβανομένων των εξόδων παράδοσης (εξαιρουμένων των συμπληρωματικών εξόδων που οφείλονται στη δική σας επιλογή να χρησιμοποιηθεί τρόπος παράδοσης άλλος από τον φθηνότερο τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που εμείς προσφέρουμε), χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που θα πληροφορηθούμε την απόφασή σας να υπαναχωρήσετε από την παρούσα σύμβαση. Θα εκτελέσουμε την ανωτέρω επιστροφή χρημάτων χρησιμοποιώντας το ίδιο μέσο πληρωμής που εσείς χρησιμοποιήσατε για την αρχική συναλλαγή, εκτός κι αν εσείς έχετε συμφωνήσει ρητώς για κάτι διαφορετικό· σε κάθε περίπτωση, δεν θα σας χρεωθούν έξοδα για τέτοια επιστροφή χρημάτων. «Δικαιούμαστε να καθυστερήσουμε την επιστροφή χρημάτων μέχρις ότου λάβουμε πίσω τα αγαθά ή μέχρις ότου εσείς παράσχετε αποδείξεις ότι στείλατε πίσω τα αγαθά, όποιο από τα δύο συμβεί πρώτο.». Εσείς οφείλετε να στείλετε πίσω τα αγαθά ή να τα παραδώσετε σε εμάς, χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που μας δηλώσατε ότι υπαναχωρείτε από την παρούσα σύμβαση. Η προθεσμία θεωρείται ότι έχει τηρηθεί εάν στείλετε πίσω τα αγαθά πριν από τη λήξη της περιόδου των 14 ημερών. Εσείς θα επιβαρυνθείτε με την άμεση δαπάνη επιστροφής των αγαθών. Εσείς φέρετε ευθύνη μόνο για οποιαδήποτε μείωση της αξίας των αγαθών προκύψει από χειρισμό που δεν ήταν απαραίτητος για να προσδιορίσετε τη φύση, τα χαρακτηριστικά και τη λειτουργία των αγαθών (Ο χειρισμός και η εξέταση των προϊόντων θα πρέπει να γίνεται με τον τρόπο με τον οποίο θα σας επιτρεπόταν η διενέργεια αυτών σε κάποιο φυσικό κατάστημα).



Διαδικασία & Τρόποι Επιστροφής προϊόντων



1. Στο φυσικό μας κατάστημα:



Μπορείτε να επισκεφθείτε το Φαρμακείο μας όπου το προσωπικό μας θα ελέγξει την κατάσταση του προϊόντος και θα σας εξυπηρετήσει. Αν επιθυμείτε να πραγματοποιήσετε αντικατάσταση του προϊόντος ή αλλαγή του προϊόντος με κάποιο άλλο, συστήνεται να επικοινωνήσετε προηγουμένως με το κατάστημα μας, ώστε να επιβεβαιώσετε την διαθεσιμότητα του νέου προϊόντος.



2. Αποστολή προϊόντος:



Μπορείτε να μας αποστείλετε το προϊόν ακολουθώντας την εξής διαδικασία:



Αρχικά συσκευάζετε το προϊόντα στο κουτί στο οποίο παραλάβατε την παραγγελία σας.



Για περαιτέρω απορίες και καθοδήγηση σχετικά με την αποστολή του προϊόντος μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας στο τηλ. 2310524055

email
Επικοινωνήστε Μαζί μας!







view_module
Twitter ID

view_module
Facebook

This message is only visible to admins:
Unable to display Facebook posts

Error: (#10) To use 'Page Public Content Access', your use of this endpoint must be reviewed and approved by Facebook. To submit this 'Page Public Content Access' feature for review please read our documentation on reviewable features: https://developers.facebook.com/docs/apps/review.
Type: OAuthException
Code: 10
Click here to Troubleshoot.

    view_module
    Οίκοι
    keyboard_arrow_up