Οι 5 βασικές συμβουλές που θα εφαρμόσετε  από σήμερα για να κρατήσετε τα περιττά κιλά των εορτών μακριά σας

Σας ικανοποίησε; Αν Ναί! Κοινοποιήστε μας και στους φίλους σας.

Καθώς μετράμε αντίστροφα για τις γιορτές των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς «φλερτάρουμε» καθημερινά με περιττά κιλά.  Ήδη οι περισσότεροι από εμάς έχουμε αρχίσει να δοκιμάζουμε μελομακάρονα και κουραμπιέδες ενώ σχεδιάζουμε τις βραδινές γιορτινές εξόδους μας. Είναι γεγονός ότι δεν είναι λίγοι εκείνοι που αυξάνουν το βάρος τους κατά τη διάρκεια των γιορτών. Και επειδή το να ακολουθήσουμε πρόγραμμα διατροφής κατά τη διάρκεια των γιορτών είναι αρκετά δύσκολο, καλό θα είναι να έχουμε σχέδιο διάσωσης της σιλουέτας μας. Μπορούμε λοιπόν  να περιορίσουμε την πρόσληψη τροφής και να χάσουμε λίγα περιττά κιλά πριν από τις γιορτές.

Υπάρχουν 5 βασικές αρχές σύμφωνα με την διατροφολόγο Φανή Πρεβέντη  που θα μας βοηθήσουν σε αυτή μας την προσπάθεια:

  1. Καταναλώστε μικρά και συχνά γεύματα

Τα μικρά και συχνά γεύματα βοηθούν στη ρύθμιση του σακχάρου και των επιπέδων ινσουλίνης στο αίμα. Έτσι αποφεύγεται εμφάνιση κόπωσης, εκνευρισμού και πείνας που συχνά εμφανίζονται κατά τη διάρκεια στερητικών διαιτών.

 

  1. Περιορίστε δραστικά την κατανάλωση λιπαρών

Είναι γνωστό πως όσα περισσότερα λιπαρά περιέχει ένα γεύμα τόσο περισσότερες θερμίδες θα αποδώσει στον οργανισμό μας. Έτσι θα πρέπει να αντικαταστήσουμε την κατανάλωση λιπαρών κομματιών του κρέατος με κομμάτια με λιγότερο λίπος όπως το φιλέτο μόσχου ή το ψαρονέφρι. Ακόμη μπορούμε να αντικαταστήσουμε το κόκκινο κρέας με ψάρι και λευκό κρέας (κοτόπουλο, γαλοπούλα). Σαν μαγειρικό λίπος χρησιμοποιούμε πάντα το ελαιόλαδο το οποίο όμως πρέπει να καταναλώνουμε με μέτρο γιατί παρόλο που είναι ιδιαιτέρως θρεπτικό δεν παύει να αποδίδει  ίδια ενέργεια με τα υπόλοιπα λίπη. Τέλος μία βασική πηγή λίπους είναι τα γλυκά τα οποία περιέχουν συχνά κρέμα γάλακτος και βούτυρο σε πολύ μεγάλες ποσότητες. 

 

  1. Αυξήστε την κατανάλωση νερού
    Το νερό συμμετέχει σχεδόν σε όλες τις λειτουργίες του οργανισμού. Η ποσότητα του νερού που πρέπει να καταναλώνει ένα άτομο εξαρτάται από πολλούς παράγοντες μεταξύ των οποίων είναι η φυσική δραστηριότητα και η εξωτερική θερμοκρασία. Επιπλέον, δεν μπορούμε να εμπιστευτούμε τη δίψα σαν κριτήριο της ανάγκης για κατανάλωση νερού αφού όταν έρθει η δίψα η έλλειψη νερού είναι ήδη έντονη. Μία γενική οδηγία είναι η κατανάλωση 2-3 λίτρων (10-12 ποτήρια) ημερησίως.
  2. Κρατήστε ημερολόγιο καταγραφής τροφίμων
    Η καθημερινή καταγραφή των γευμάτων βοηθά να συνειδητοποιήσουμε τα πιθανά λάθη που έχουμε κάνει και στην συνέχεια να τα αξιολογήσουμε. Έτσι ελέγχουμε πιο εύκολα τα αποτελέσματα των προσπαθειών μας ή τις συνέπειες όταν υποκύψουμε σε πειρασμούς.

 

  1. Αυξήστε τη φυσική σας δραστηριότητα
    Σύμφωνα με το Αμερικάνικό Κολέγιο Αθλητιατρικής, 250 λεπτά άσκησης την εβδομάδα βοηθούν τον οργανισμό τόσο στην απώλεια βάρους, όσο και στη διατήρηση της καλής υγείας. Η φυσική δραστηριότητα μπορεί να αυξηθεί αλλάζοντας κάποιες από τις καθημερινές συνήθειες. Για παράδειγμα μπορούμε να προτιμήσουμε για τις μετακινήσεις μας το περπάτημα, τα μέσα μαζικής μεταφοράς ή το ποδήλατο αντί του αυτοκινήτου. Ακόμη μπορούμε να αντικαταστήσουμε τη χρήση του ανελκυστήρα με το ανέβασμα της σκάλας. Στον ελεύθερο χρόνο εκτός από κάποια συστηματική άσκηση βοηθά και η ενασχόληση με χόμπι που περιέχουν φυσική δραστηριότητα όπως είναι η κηπουρική ή τα μαστορέματα.

 

nutristeps.gr 

Σας ικανοποίησε; Αν Ναί! Κοινοποιήστε μας και στους φίλους σας.

Σχόλια

Προσθήκη σχολίου

mood_bad
  • Κανένα σχόλιο ακόμα.
  • chat
    Προσθήκη σχολίου
    keyboard_arrow_up