Πως να χάσετε βάρος κατά τη διάρκεια της νηστείας

Σας ικανοποίησε; Αν Ναί! Κοινοποιήστε μας και στους φίλους σας.

Ακούγεται οξύμωρο αφού  για τους περισσότερους νηστεία σημαίνει αυτόματα αυξημένη κατανάλωση υδατανθράκων και λιπών. Έτσι το ψωμί, τα κουλουράκια, τα κριτσίνια και τα μακαρόνια ως βασικοί εκπρόσωποι των υδατανθράκων έχουν την τιμητική τους ενώ  το ελαιόλαδο, η ταραμοσαλάτα, οι ελιές και οι ξηροί καρποί ως εκπρόσωποι των λιπαρών ρέουν στο τραπέζι της νηστείας εν αφθονία!

Η διατροφολόγος Φανή Πρεβέντη μας εξηγεί πως μπορούμε κατα την διάρκεια της νηστείας να χάσουμε βάρος.

«Η νηστεία είναι μία πρώτης τάξεως ευκαιρία να καταναλώσουμε φρούτα, λαχανικά και όσπρια σε αφθονία. Οι φυτικές ίνες που περιέχουν, βοηθούν τόσο να νιώσουμε κορεσμό, όσο και στην καλή υγεία του γαστρεντερικού μας συστήματος κάτι που είναι βασικό σε κάθε προσπάθεια απώλειας βάρους.

Αν τραφούμε έξυπνα αντικαθιστώντας την πρωτεΐνη που παίρνουμε από κρέας, κοτόπουλο, αυγό και γαλακτοκομικά με τις πρωτεΐνες των θαλασσινών και των οσπρίων η αλλαγή που θα δείξει ο δείκτης της ζυγαριάς θα είναι εντυπωσιακή!

Για παράδειγμα, ένα πιάτο σουπιές με σπανάκι, μαγειρεμένο με σωστή ποσότητα ελαιολάδου, συνοδεία μίας φέτας ψωμιού ολικής άλεσης ή μίας σαλάτας με φακές θα μπορούσαν να αποτελούν ολοκληρωμένο βασικό γεύμα νηστείας που δημιουργεί κορεσμό, χωρίς να είναι θερμιδική βόμβα.

Ακόμα και οι πιο λιπαρές τροφές όπως η ταραμοσαλάτα έχουν θέση σε ένα πρόγραμμα απώλειας βάρους, αρκεί να καταναλώνονται με μέτρο. Τί θα λέγατε για ένα σάντουιτς με λίγη ταραμοσαλάτα και μία βραστή σαλάτα για βραδινό;  Ή μήπως προτιμάτε μία αραβική πίτα με ταραμοσαλάτα και ψητά λαχανικά;»

nutristeps.gr

 Photo by Anna Pelzer

Σας ικανοποίησε; Αν Ναί! Κοινοποιήστε μας και στους φίλους σας.

Σχόλια

Προσθήκη σχολίου

keyboard_arrow_up