Πως να αγαπήσετε το πρωινό ξύπνημα

Σας ικανοποίησε; Αν Ναί! Κοινοποιήστε μας και στους φίλους σας.

Και όμως υπάρχουν τρόποι με τους οποίους μπορείς να αλλάξεις την κακιά συνήθεια του πρωινού ξυπνήματος, που πας πάνω από το ξυπνητήρι και το πετάς στην άλλη άκρη του δωματίου για να κοιμηθείς 10 λεπτά ακόμη.

Εάν σκέφτεσαι ψυχαναγκαστικά ότι πρέπει να κοιμάσαι συγκεκριμένες ώρες, καταλήγεις να αγχώνεσαι και να κοιμάσαι ελάχιστα. Προσπάθησε να μην τον σκέφτεσαι και αφέσου, ώστε να κοιμάσαι εύκολα και να ξυπνάς κάθε μέρα την ίδια ώρα.

Κάτι που πρέπει να αποχαιρετήσεις πριν πέσεις για ύπνο είναι τα social media.  Η επικοινωνία και η πληροφόρηση διεγείρουν το μυαλό και δεν το αφήνουν να ηρεμήσει από την ένταση της ημέρας. Αντιθέτως, οι ειδικοί θεωρούν ότι η άσκηση βοηθά στο να κοιμάσαι καλύτερα. Μειώνει τα συμπτώματα άγχους και κατάθλιψης που ανήκουν στα βασικά αίτια αϋπνίας. Απλά φρόντισε να μην κάνεις γυμναστική μισή ώρα πριν πέσεις για ύπνο, γιατί πάλι θα έχεις υπερένταση και δεν θα κοιμηθείς.

Σας ικανοποίησε; Αν Ναί! Κοινοποιήστε μας και στους φίλους σας.

Σχόλια

Προσθήκη σχολίου

keyboard_arrow_up