Επτά ημέρες αποτοξίνωση για υγεία!

Σας ικανοποίησε; Αν Ναί! Κοινοποιήστε μας και στους φίλους σας.

Το πρόγραμμα αυτό είναι μέρος του διατροφικού προγράμματος όπως αναφέρεται στο βιβλίο του κλινικού διατροφολόγου Γιώργου Μηνούδη με τίτλο  ” Ο Μύθος της Δίαιτας ”. Το πρόγραμμα αποτοξινώνει, αναζωογονεί και αυξάνει σημαντικά την ενέργεια και ζωτικότητα εξαφανίζοντας πονοκεφάλους, ημικρανίες και κούραση. Ταυτόχρονα παρέχει τα απαραίτητα θρεπτικά στοιχεία σε σωστή μορφή για τις λειτουργίες του οργανισμού και τη βελτίωση της υγείας.

ΤΑ ΠΟΛΕΜΟΦΟΔΙΑ

  • Το νερό να είναι φίλτρου ή εμφιαλωμένο. Να πίνετε 1-2 ποτήρια προ φαγητού (10΄-15΄) και όχι κατά την διάρκεια ή 1 ώρα μετά και όλη την ημέρα μεταξύ γευμάτων. Τουλάχιστον 10 –12 ποτήρια ημερησίως.
  • Οι τροφές όπου δυνατόν να είναι βιολογικές. Σε καταστήματα υγιεινών τροφών μπορείτε επίσης να βρείτε τις τροφές που συνιστούμε. Αυτές θα πρέπει να είναι οι μόνες που καταναλώνονται τις 7 ημέρες και σε όση ποσότητα θέλετε.
  • Ενδιάμεσα γευμάτων μόνο φρούτα, ξηρούς καρπούς άψητους και ανάλατους και μπόλικο νερό.
  • Ντρέσιγκ. Περίπου 4-6 σκελίδες ψιλοκομμένου σκόρδου ½ ώρα σε ξύδι ή λεμόνι όπου προστίθεται ελαιόλαδο και χτυπιέται με ένα πιρούνι για μερικά λεπτά.
  • Η πράσινη σαλάτα μπορεί να περιλαμβάνει και λαχανικά διαφόρων χρωμάτων όπως κόκκινο λάχανο κλπ. Όσα περισσότερα χρώματα τόσο το καλύτερο (τροφές του ουράνιου τόξου)

Ημέρα 1. Πρωινό. Ένα αβοκάντο, δύο ρυζογκοφρέτες. Μεσημέρι. Μπρόκολο ατμού ή ελαφριά βρασμένο σε νερό με ντρέσιγκ. Βραδινό. Πράσινη σαλάτα με ντρέσιγκ και ωμά καρότα.

Ημέρα 2. Πρωινό. Μούσλι, κολοκυθόσπορο σουσάμι, λιναρόσπορο αλεσμένο με υποκατάστατο γάλακτος (από ρύζι, σόγια, βρώμη ή άλλα). Το αφήνετε να απορροφήσει το υγρό για 15΄-30΄ πριν το φάτε. Μεσημέρι. Κουνουπίδι ατμού ή ελαφριά βρασμένο με ντρέσιγκ και ωμά καρότα. Βραδινό. Χωριάτικη σαλάτα χωρίς τυρί αλλά με μπόλικο κρεμμύδι, ελαιόλαδο κλπ.

Ημέρα 3. Πρωινό. 2 αυγά ποσέ, δύο ρυζογκοφρέτες ή δύο φέτες ψωμί από καλαμπόκι. Μεσημέρι. Ρύζι καφέ μη αποφλοιωμένο με κρεμμύδι, σκόρδο, ντομάτα και ελαιόλαδο. Βραδινό. Φρουτοσαλάτα εποχής.

Ημέρα 4. Μόνο φρούτα και μπόλικο νερό συν ανανάς και παπάγια (αν μπορείτε να τη βρείτε).

Ημέρα 5. Μόνο πράσινες σαλάτες και μπόλικο νερό συν αβοκάντο και ωμά καρότα ή χορτόσουπες ή συνδυασμός των δύο.

Ημέρα 6. Πρωινό. Φρουτοσαλάτα εποχής συν αλεσμένο λιναρόσπορο και σουσάμι (1-3 κτγ στην φρουτοσαλάτα). Μεσημέρι. Φασόλια, ελαιόλαδο, σκόρδο, κρεμμύδι, ντομάτα, μπαχαρικά αρεσκείας. Βραδινό. Γιαούρτι πρόβειο παραδοσιακό.

Ημέρα 7. Πρωινό. Μούσλι όπως ημέρα 2. Μεσημέρι. Ρεβύθια βραστά, σκόρδο, κρεμμύδι, ελαιόλαδο, ντομάτα ή ψάρι βαθιάς θαλάσσης – σούπα ή ψητό (όχι οστρακοειδή). Βραδινό. Φρουτοσαλάτα.

Το πρόγραμμα μπορείτε να το επαναλαμβάνετε όσο συχνά θέλετε και ειδικά μετά από περιόδους που το έχετε «ρίξει έξω» διατροφικά.

Σας ικανοποίησε; Αν Ναί! Κοινοποιήστε μας και στους φίλους σας.

Σχόλια

Προσθήκη σχολίου

keyboard_arrow_up